Search This Blog

Tuesday 14 May 2013

SUSU SEMAKIN MERIAH DAN BADAN TERASA CERGAS SEPANJANG BERPANTANG

Semakin hari semakin ramai ibu-ibu yang telah jatuh cinta dengan shaklee.Saya berasa amat bersyukur kerana telah dapat menolong orang ramai terutamanya ibu-ibu yang dalam proses berpantang.Kalau anda nak tak tahu set pantang shaklee nie telah mendapat permintaan di luar jangkaan.Anda jangan tak percaya ramai ibu-ibu diluar sana teruja dengan kesannya.Kebanyakan ibu-ibu sekarang lebih banyak memilih suplement berbanding jamu,terutamanya ibu-ibu modenlah....

                                  

Bagi saya, set ini memang berbaloi...dengan consume set ini, banyak faedah yang akan kita perolehi;
- Luka bersalin cepat sembuh tidak kira sama ada bersalin secara normal atau ceaseran
- Mengecutkan rahim
- Mampu menurunkan berat badan dengan cepat
- Rambut kurang gugur
- Badan sentiasa cergas
- In sha Allah, boleh membantu memeriahkan susu ibu
- Mencegah sembelit 
- Merawat kulit kusam
- Membantu tumbesaran bayi dengan sihat
- Merawat kesihatan dalaman wanita 
- Yang paling seronok membantu menaikkan seri muka dan mencantikkan kulit

Jom kita liht testimoni Puan Shima Samat

                                               


Saya tumpang gembira bila customer sangat berpuas hati dengan kesannya.Bagi anda yang baru nak mencuba set pantang shaklee nie,saya mengalakkan anda add on ESP(Energizing Soy Protien).Set pantang ini lebih fokus pada penyembuhan luka dan memberi tenaga.Dan ESP pula sangat membantu dalam melancarkan proses penghasilan susu ibu.

Berminat untuk dapatkan produk ini...sila hubungi saya
Add fb saya =https://www.facebook.com/sitiaishah.taufiq untuk chat secara langsung
Sms/call :0172532004





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...