Search This Blog

Saturday 23 February 2013

Turun 11 Kg Dalam Masa 2 Bulan....

Assalammualaikum....jom kita lihat apa kata mereka yang dah cuba set slimming shaklee...
Nie lagi cerita tentang ibu-ibu yang berjaya menurunkan berat badan mereka..saya amat2 kagum dengan kesungguhan beliau...kenapa saya cakap macam tue??sebab diluar sana masih ramai masih ramai lagi yang tidak boleh bersabar demi mendapatkan hasil yang terbaik..biar lambat asal tak menjejaskan kesihatan kita.

Saya nak ucapkan tahniah kepada beliau kerana berjaya menurunkan berat badan beliau dari 77KG turun kepada 66KG...banyak tue...11KG dalam masa 2 bulan.selain dapat menurunkan berat beliau...beliau juga dapat bonus lain....sengal-sengal kaki dan tangan beliau sudah pulih.beliua juga adalah seorang ibu yang masih menyusukan anaknya yang kecil. Dan susu baby jugak kaya dengan DHA...beliau mengamalkan Omega + Herb-lax + Esp selama 2 bulan.

Macam mana mesti anda jeleskan...tak payahlah jeles sangat sebab anda pun boleh...
Kalau anda ingin cuba set ini bolehlah hubungi saya untuk tahu lebih lanjut.Insyaallah saya akan cuba membantu and.Tapi untuk pengetahuan korang setiap orang kesan pengambilan tidak sama ok...

Berminat untuk dapatkan produk Shaklee, boleh hubungi saya dan anda layak mendapat 'free consultation', tips esklusif dan jadual pengambilan vitamin..


   
Siti Aishah Bt Ismail
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID : 877013 | 017-2532004

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...